Euroasian Interconnector:
Χαράσσεται η Μεγαλύτερη Ενεργειακή Θαλάσσια Λεωφόρος… Μεταξύ Ισραήλ Κύπρου Κρήτης και ηπειρωτικής Ελλάδας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ…
Σαλπάρει από το λιμάνι Λεμεσού το ιταλικό ερευνητικό πλοίο «Odin Finder», με σκοπό μέσα στο επόμενο δίμηνο, να βυθομετρήσει και να καταγράψει τα δεδομένα του βυθού κατά μήκος της πορείας που σχεδιάζεται να ποντιστεί το ηλεκτρικό καλώδιο Euroasian Interconnector μεταξύ Ισραήλ-Κύπρου-Κρήτης και ηπειρωτικής Ελλάδας.
Στόχος είναι να χαραχθεί η ακριβής τελική όδευση του υποθαλάσσιου καλωδίου, ανάλογα με τη διαμόρφωση του βυθού. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν ποντισμένα και σε λειτουργία στην ευρύτερη περιοχή από όπου σχεδιάζεται να περάσει το ηλεκτρικό καλώδιο, περίπου 35 τηλεπικοινωνιακά υποθαλάσσια καλώδια, γεγονός που δίνει κάποια τεχνική εμπειρία ως προς την πόντιση, ωστόσο διαφέρουν σημαντικά οι τεχνικές απαιτήσεις λόγω της φύσης του ηλεκτρικού καλωδίου.
Να σημειωθεί ότι με βάση τη μέχρι τώρα διεθνή πρακτική, παρόμοια καλώδια έχουν ποντιστεί -σε βάθη μέχρι και 1.600 μέτρα- με δυναμικότητα 1.000 MW (δηλαδή τη μισή του EuroAsia Interconnector) και με μήκος πολύ μικρότερο (περίπου 400 χιλιόμετρα) μεταξύ Ιταλίας και Σαρδηνίας, όπως και μεταξύ Αγγλίας και Σκωτίας, με μήκος επίσης περίπου 400 χιλιομέτρων και με δυναμικότητα ανάλογη του EuroAsia Interconnector, της τάξης των 2.200 MW.
Ταυτόχρονα ξεκινά και η απαραίτητη περιβαλλοντική μελέτη όπως και η λεπτομερής τεχνική μελέτη, με έμφαση στα στάδια του καλωδίου που περνούν από πολύ μεγάλα βάθη -μεγαλύτερα των 2.000 σε ορισμένες περιοχές- όπου πρέπει να καθοριστούν και οι τεχνικές πόντισης.-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ…
Σαλπάρει από το λιμάνι Λεμεσού το ιταλικό ερευνητικό πλοίο «Odin Finder», με σκοπό μέσα στο επόμενο δίμηνο, να βυθομετρήσει και να καταγράψει τα δεδομένα του βυθού κατά μήκος της πορείας που σχεδιάζεται να ποντιστεί το ηλεκτρικό καλώδιο Euroasian Interconnector μεταξύ Ισραήλ-Κύπρου-Κρήτης και ηπειρωτικής Ελλάδας.
Στόχος είναι να χαραχθεί η ακριβής τελική όδευση του υποθαλάσσιου καλωδίου, ανάλογα με τη διαμόρφωση του βυθού. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν ποντισμένα και σε λειτουργία στην ευρύτερη περιοχή από όπου σχεδιάζεται να περάσει το ηλεκτρικό καλώδιο, περίπου 35 τηλεπικοινωνιακά υποθαλάσσια καλώδια, γεγονός που δίνει κάποια τεχνική εμπειρία ως προς την πόντιση, ωστόσο διαφέρουν σημαντικά οι τεχνικές απαιτήσεις λόγω της φύσης του ηλεκτρικού καλωδίου.
Να σημειωθεί ότι με βάση τη μέχρι τώρα διεθνή πρακτική, παρόμοια καλώδια έχουν ποντιστεί -σε βάθη μέχρι και 1.600 μέτρα- με δυναμικότητα 1.000 MW (δηλαδή τη μισή του EuroAsia Interconnector) και με μήκος πολύ μικρότερο (περίπου 400 χιλιόμετρα) μεταξύ Ιταλίας και Σαρδηνίας, όπως και μεταξύ Αγγλίας και Σκωτίας, με μήκος επίσης περίπου 400 χιλιομέτρων και με δυναμικότητα ανάλογη του EuroAsia Interconnector, της τάξης των 2.200 MW.
Ταυτόχρονα ξεκινά και η απαραίτητη περιβαλλοντική μελέτη όπως και η λεπτομερής τεχνική μελέτη, με έμφαση στα στάδια του καλωδίου που περνούν από πολύ μεγάλα βάθη -μεγαλύτερα των 2.000 σε ορισμένες περιοχές- όπου πρέπει να καθοριστούν και οι τεχνικές πόντισης.-
http://hellasforce.com/ planetnews-r.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε το σχόλιό σου, με ονομ/μο και Mail .-